söndag 23 oktober 2011

Sunny Sunday.

Idag är det söndag och solen skiner, luften känns frisk och det är väldigt härligt, hemma har vi städ och mys- dag och jag ska snart börja med mitt rum.. Helgen har för övrigt gått otroligt fort, det kanske kan bero på att det varit fullt upp hela tiden med roliga saker.. Igår hade vi en helgdag i Göteborg på Nya varvet studios där Papercraft(Inkido) hade återförsäljarträff, och som vanligt var det hur kul som helst, här kommer lite bilder från vår lördag.

Började med att göra en fin liten ask av rolig och annorlunda vikning.





Mamma gjorde ett jättefint julkort som också var hennes bidrag till korttävlingen som anordnades.



Sedan var det tjejerna vid mitt bords tur att göra bidrag till tävlingen, jag valde att göra ett med änglar/vintage och mitt blev såhär.



Det var sedan dags för omröstning och alla som var med under dagen skulle rösta och hade ett bidrag var, det var väldigt svårt att rösta för alla kort var verkligen såå fina, men vinnare av tävlingen blev Ilona, en härlig vän och duktig skapare från Skåne, hennes kort var urfint och speciellt och hon var verkligen en värdig vinnare!!
Tvåa med bara en röst ifrån blev jag, gissa om jag blev glad, kändes så kul att veta att andra duktiga skapare gillar det man gör, vann dessutom en underbar och ROSA klänning av märket Love forever, Så kul!!



Efter träffen var vi ca 10st som stannade kvar för att äta en god middag tillsammans, vi började med lite förfest och mingel uppe på ett av rummen.





Tackar alla som var med igår och självklart Inkido för en helt underbar dag.

Nu ska jag återgå till städningen, ha en fortsatt bra söndag mina kära! PUSS MALIN

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS till priset.Mormor.