söndag 30 oktober 2011

Sista helgen i oktober.

Snart har ännu en månad gått och jag kan inte förstå hur tiden kan gå såhär fort, man längtar till något, men man lever varje dag och helt plötsligt har det man längtat till redan varit och man börjar blicka framåt till nästa steg, jag tror att jag och många med mig borde tänka mer på det som händer just nu och inte så mycket på det som kommer, varje stund har ju trots allt sin charm. Men nu sitter jag här efter en helt underbar helg som jag tänkte dela med mig lite av..

Igår den 29 oktober fyllde mamma 45 år! Åter igen grattis kära mamma!!

Vi firade henne såklart hela dagen och jag tror att hon var super nöjd med sin födelsedag, som började med pysselmingel i butiken och sedan tårta hemma och restaurangbesök på kvällen, hann inte fota något på hela dagen men fick ett par bilder på kvällen innan batteriet tog slut..





(Elias var såklart också med men han ville inte vara med på bild)

Efter att firat mamma ordentligt, var det dags att fira Emelie, hos henne var det förfest med tjejerna och sedan utgång på XoY där Sak Noel var DJ, vi hade en jätterolig kväll och musiken var underbar, jag Lollen och Jackie sov sedan i lägenheten och dukade upp mysfrukost i morse.



Eftersom jag inte hade någon kamera på kvällen kommer jag att länka till Jackies blogg när hon har lagt upp sina, återkommer om det.

Idag kom mormor och morfar, och det är alltid lika mysigt, vi åt underbar mat och hade jättetrevligt tillsammans, mamma hade dukat jättefint och lyxigt i vintage stil.









Helgen avslutades sedan men bio, det blev den nya Tintin filmen som faktiskt var väldigt bra! Nu väntar en vecka men hemtenta, och med den lilla sömn de senaste dagarna inneburit ska jag faktiskt gå och lägga mig ganska snart!

Ha en ljuvlig vecka! Kram Mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

Min lyckliga helg! Med Er!
Alldeles, alldeles underbar♥
Tack! Kram Mami