söndag 9 oktober 2011

Åf-träff

Hemma igen efter en fantastiskt helg, den blev precis så bra som vi tänkt, men som alltid så gick den för fort, på återförsäljarträffen på Reprint fick vi göra massa roligt pyssel, tex. kort och stjärna, allt med jättefina papper, bilder på detta finns på (facebook - pysselskafferiet).

På kvällen var det dags för middag och festligheter, detta skulle äga rum på ett nytt ställe och som alltid när det är något annat än det vanliga är man väldigt nyfiken på hur det kommer bli. Stället vi skulle vara på denna gång var en liten konferensanläggning mitt ute på landet, miljön var helt fantastiskt och det kändes så avkopplande, vi bodde och åt i ett nyrenoverat stall på gården, med underbart landskap runt om, maten på kvällen var lagad på gården och alla råvaror var närproducerade och när man åt kände man verkligen hur "äkta" det var, vi hade en underbart trevlig kväll tillsammans med Reprint och massa andra återförsäljare, på morgonen var en fin frukost uppdukad och vi njöt av en härlig stund även då, och vi va såklart super nöjda med allt. Här kommer lite bilder från helgen.



Våra härliga sängar



Mamma tillsammans med några av våra härliga återförsäljarvänner



I denna härliga sal åt vi middag och frukost, visst ser de mysigt och härligt ut?

Efter frukosten tog vi en tur till min pappa och mina fina bröder för fika och en trevlig stund tillsammans innan vi åkte mot Borås igen..

Ja de va det jag hade att bjuda på ikväll, tackar alla som vart med och gjort helgen så fantastisk, nu ska jag mysa med film och tända ljus och sist men inte minst med ett av mina senaste köp, ett mycket oväntat sådant dessutom...



... ja ni ser ju själva, haha, trodde inte att jag skulle skaffa en sådan här, men åhh vad ja älskar den, perfekt att ha på sig hemma såhär i höstkylan!!

Hugs and kisses.

Inga kommentarer: