fredag 22 juli 2011

Tunisien med Jennifer!!

Ja tänkte bara dela med mig av min glädje lite, jag och Jenni fick för oss att kanske ta en sista minuten resa i augusti, vi var väl lite sådär halvseriösa men kollade i alla fall runt lite på internet i söndags, hittade väl inget jätte intressant och bestämde oss därför för att avvakta och se vad som dök upp längre fram..
Men redan på måndagen när jag kom hem från jobbet satt jag och jenni och läste lite i GT där vi helt plötsligt fick upp en reklamsida på resor, vi hittade en väldigt intressant resa till Tunisien, med all inclusive, till ett väldigt bra pris, vi läste mer om det och bestämde oss för att boka, vi frågade om vi hade någon betänketid och han sa att om ni inte betalar inom fyra dagar så avbokas de automatiskt, så vi bokade, och igår beslutade vi oss för att åka, så nu är resan betald och den 12 augusti åker vi till Hammamet i Tunisien, känns overkligt, underbart och fantastiskt kul, vet att vi kommer ha det sååå bra, Lycka!!!



Bild på stranden!

Puss från en glad tjej!

Kommer även snart att göra ett inlägg från min och Jackies födelsedagsfest!! så håll utkik;)

2 kommentarer:

Tant Brun. sa...

Hej Malin!
Ni kommer att få det jättemysigt i Tunisien. Glöm ej superhög solskyddsfaktor, eftersom solen står i zenit där. Ät gott och må riktigt väl. Jag hör av mig när du kommit hem... Kram till er alla.

Tunisien sa...

Vilken fin strand! :D