fredag 1 juli 2011

1 Juli

Tänk att det redan är 1 juli, man hänger inte med längre, allt går för fort.. och igår var det redan dags för första torsdagskvällen i Borås, jag var ledig och var såklart på plats med mina underbara brudar! vi hade en super trevlig kväll tillsammans!

Nu väntar en helg med massa jobb, jag personligen är därför glad om det inte är 30 grader och sol i helgen, men jag förstår att ni som är lediga vill ha fint väder, så för er skulle ska jag hoppas på det ändå;)

Jag tänkte faktiskt introducera en ny grej på min blogg i detta inlägg, kommer försöka att lite då och då TIPSA om olika saker på min blogg, kommer kalla det för "lovely things"

Och idag tänkte ja tipsa om nagellack, jag älskar nagellack och tycker att det är väldigt roliga att variera färger, jag tycker även att man blir så glad när man har någon färg man gillar på naglarna, så idag tänkte jag visa er vilka färger som är mina favoriter just nu...


Ett klassiskt vitt och ett grön-blått pastellfärgat nagellack


Och såklart några olika nyanser av rosa

Tycker att alla dessa färger är ljuvliga, och blir glad när jag ser dom, så nu är det bara för dig att hitta dina egna favoriter och måla på;)

Som avslutning på dagens inlägg tänkte jag visa några underbara rosa blommor som jag haft på mitt rum i veckan, också en glädjekick att se dom...





Så njut av sommaren och lilvet....

Kärlek från Mig

Inga kommentarer: