fredag 25 mars 2011

SöttunderbartTRÅKIGTmysigt

Idag kommer mitt inlägg handla om 4 saker. Något sött, Något underbart, något tråkigt och något mysigt..

SÖTT

Jag tänkte börja med det söta eftersom det hänger ihop med mitt förra inlägg, som jag då berättade var vi i Småland och hälsade på, jag och Elias gick då ner till ladugården för att kolla på kalvarna, det var tre supersöta små kalvar som mötte oss där, och vi stod länge och bara tittade på dom, sen kom den ena fram för att hälsa på oss och vi fick klappa den, såå SÖTT...
här är en bild på en av godingarna med sin mamma...




UNDERBART

Det underbara just nu är att våren är påväg, och att jag igår invigde min vårjacka, Lovely<3




TRÅKIGT

Det tråkiga kommer att handla om min lillebor Wilhem, som just nu ligger på sjukhus... Han blev väldigt sjuk här i veckan och fick åka in akut.. dom håller nu på att utreda vad det kan vara.. Eftersom jag inte vet så mycket kan jag inte heller skriva så mycket mer.. Men min lillebror är stark och kommer klara detta, vad det än kan vara!! Kärlek och tankar till dig min busunge<3



MYSIGT

Det mysiga är att jag ikväll ska ut och äta och gå på bio med många härliga människor, ska bli väldigt trevligt, sen är det ju helg snart också, och det är ju alltid mysigt..


Tills nästa inlägg får ni ha det så bra kära läsare, njut av livet och ta ingenting för givet...

Puss&kram Malin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fina!

Vilka fina bilder! Jag vill också åka till landet och klappa kalvar och titta på vårblommor.

Ska vi bestämma en dag i April och åka tillsammans?

Puss