fredag 11 mars 2011

snabbinlägg.

Idag hinner jag egentligen inte blogga alls, men eftersom jag ska vara borta ända tills tisdag kände jag att jag vill göra ett litet inlägg.

Min kära pappa fyller år idag och ikväll ska vi fira honom ordentliget!!

Han ska få detta fina blå paket av mig och Oscar, men med risk för att han läser min blogg idag får ni inte veta vad det är i än;)





Tänkte även passa på att här på bloggen önska min pappa ett stort Grattis!!



Nä nu måste jag packa för helgens äventyr, som börjar med ett lunch-besök hos Linnea!

Njut av helgen och att solen är här just nu, de har ju inte precis varit en självklarhet de senaste dagarna... ;)

Love from Mejlin!!

1 kommentar:

Arja sa...

Hejsan! Söt och glad han ser ut lilla pappsen ;O) Förstår jag när han får så fint inslaget paket av sötaste Malin ♥
Vi får väl ta och fika någon dag
kramelikram Arja