fredag 18 mars 2011

"Det här var ju tråkigt"

Det har ju vart så fint väder i ett par dagar nu och vårkänslorna har verkligen börjat komma, jag hade därför tänkt att göra ett vår-inlägg idag och visa lite av mina våriga- inköp. Men detta var vad jag såg i morses....



...mindre kul, och där försvann vårkänslorna direkt.. detta innebär att ni tyvärr får vänta på mitt vår-inlägg, men det kommer, so wait and see... har hört att de redan efter helgen ska bli ca 10 grader!!

Det vi får glädjas åt idag är att det är fredag och att helgen snart är här!! Jag kommer att vara i butiken hela dagen och jag håller på med ett litet projekt så
om du behöver lite inspiration såhär i snön är det bara att titta förbi;)

Med kärlek / Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Malin du är så duktig,kan jag få lite inspiration.Mormor.