söndag 4 mars 2012

Söndagar.

Jag gillar verkligen söndagar, det är som veckans bonus-dag, som en dag då man kan göra de man själv tycker är kul. Vi läser mycket om stress i skolan nu och att folk lever väldigt pressande och stressade liv. Kanske det är därför som söndagar är så härliga, man har oftast en lugn och harmonisk känsla i kroppen.

"En känsla av att tempot är lägre på söndagar gör att man känner sig avkopplad, det är inte lika många måsten som på vardagarna"
citat fån min mamma.

Ja söndagar är nog för fler än mig en mycket härlig dag.

Jag och mamma är på shopping-tur och ska ha en mysig eftermiddag tillsammans.

Innan jag avslutar Vill även passa på att hälsa min fina Jennifer ännu ett grattis då hon igår fyllde 19 år!
Vi firade henne på kvällen och hade väldigt trevligt!

Nu ska vi fortsätta shoppingen! Puss

Inga kommentarer: