onsdag 7 mars 2012

Harmoni.

Ännu en ledig och harmonisk dag har passerat. Idag har jag, mamma och lillebror Elias varit i Småland och hälsat på mormor och morfar. Vi har haft en helt underbar dag tillsammans, firat morfar med tårta och blommor då han fyller år på fredag, myst med lilla söta kattungen och så har morfar lärt mig använda några av maskinerna så nu har jag slipat, borrat, sågat och tillverkat mina egna första designer. Måste säga att det var riktigt kul! Känns kul att veta att alla produkter jag säljer är tillverkade inom familjen från träd till målad bokstav. Tack alla som gör denna underbara och naturliga process verklig.

Lite bilder från dagen. Love.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar dag! Morfar och du hade fullt upp hela eftermiddagen. Så härligt att vi delar samma intresse för snickarboa och skapande. Tre generationer!!

Bye the way: Tur att jag beställt flera liter vit färg till dig för nu blir det "att måla"...

Kärlek från Mami

Anonym sa...

Roliga bilder...Så bra att du kan såga,putsa och borra nu får vi träna mer när du kommer nästa gång.Mormor och morfar