onsdag 21 september 2011

Stockholm.

Som ja skrev sist spenderades helgen i Stockholm med brudarna.

Helgen var helt underbar och perfekt och bjöd på hotell, god mat, shopping, förfest, utgång på Berns, efterfest, mer shopping och underbart sällskap.

I och med min tidsbrist då jag har massa plugg kommer jag att länka till jackies blogg där hon gjort ett jättetrevligt inlägg om vår helg i Stockholm så förutom de bilder jag kommer visa kan du kika där...

http://jackiiie89.blogspot.com/2011/09/stockholmshelgen.html

Här är ett av mina bästa köp, en väska från friis company, som ja tänkte var perfekt för mina skolböcker m.m sen är de ju en stor krona på, och då kunde ja ju inte låt bli liksom!!





Här kommer några av alla Stockholms bilder!!!





































det blev en hel del bilder ändå, så svårt att välja ut ju! men kika gärna Jackies ändå hon har skrivit lite också!!

Tack tjejer för en underbar helg, får snart boka in nästa resa!

Puss Malin

Inga kommentarer: