tisdag 27 september 2011

fin höstdag.

Ute är det en helt underbar höst dag med klarblå himmel och färgade löv, riktigt vackert!



Något som känns mindre kul idag är att jag inte kan vara ute och njuta av detta härliga utan får nöja mig med att kolla ut genom fönstret, då jag på fredag har min första tenta och måste plugga och plugga och plugga.. det är många tjocka böcker och mycket att hålla reda på, allt är nytt men ändå intressant, en konstig situation som man inte är van vid, men får göra så gott jag kan!



Jag tänkte faktiskt avsluta dagens pluggande snart för att åka till stan och träffa mina underbara tjejer för en mysig fika på viskan, känns skönt att koppla bort organisations teorier, taylorism, byråkrati, ledartyps teorier osv. ett tag i alla fall!!

puss och kram.

Inga kommentarer: