tisdag 8 mars 2011

Sunny days.

Efter en helg och några dagar med full fart hela tiden tänkte ja nu äntligen blogga lite, börjar inte jobba fören två så hinner nog med att städa lite också, så de är fint när jag kommer hem ikväll!

Tänkte som (vanligt) berätta lite om min helg!

Smygstartade som ni vet i torsdags då vi firade Jenni, sedan ägnades fredagen åt butiken och på kvällen var det god mat och trevligt sällskap i lägenheten som gällde, väldigt nice!

På lördagen åkte jag och mamma på återförsäljarträff i Göteborg hos Inkido, Vi var på Nya varvet, en konferensanläggning som ligger vid hamnen, ett superfint ställe, vi fick pyssla massa roliga saker, umgås med härliga människor, äta god mat och på kvällen var det vinprovning, väldigt kul och intressant.














På söndagen åt vi en god frukost och åkte in till stan för att kika i butiker och njuta av de fina vädret, vi var såå trötta med det var väldigt mysigt ändå.

Väl hemma i Borås var det volleyboll som gällde, Gustav, en kompis spelar och de va deras sista hemmamatch så Jag, Jenni, Jackie och Anthon gick dit för att kolla!!






Efter matchen gick jag och girlsen för att handla, vi köpte massa gott och gick till lägenheten för att ha tjejkväll, vi lagade en toppen middag, kollade sedan film och det blev såklart även massa tjejsnack!!
Helt underbar kväll, vi har alltid så roligt och mysigt ihop!!!









Tack alla inblandade för en underbar helg som jag aldrig kommer glömma!!

Ett citat ur en av mina (just nu) favorit låtar får avsluta dagens inlägg..

"If you don't believe, than how can you make it through"

PUSS från er Malin.

Inga kommentarer: