måndag 28 mars 2011

Monday.

Ännu en måndag är här, och ännu en helg har passerat, en helg med väldigt mycket jobb, väldigt mycket skratt, väldigt mycket nöjen och väldigt lite sömn.. Som tur är hade jag sovmorgon idag och har sovit ikapp mitt liv igen, skönt att i alla fall börja denna nya vecka så!!

I fredags var vi ett gäng som var ute och käkade på Vinci, det var mycket trevligt och maten var verkligen jättegod, kan varmt rekommendera detta ställe!! Efter den goda middagen åkte vi till Sara och Anders för att kolla lite film och ha det mysigt, kvällen var en väldigt lyckad start på helgen!!

På lördagen var det scrap-träff i butiken, många härliga pysslare kom för att skapa många fina saker, dagen var jättetrevlig och rolig! hann dock bara fota dessa bilder innan kameran dog..


Dukade upp för lunch mitt i butiken, haha!!


Här skapas det för fullt!!

Efter en heldag i butiken gick jag hem för att packa, fixa och ladda kameran;)

Denna kväll var det utgång som gällde, jag och tjejerna skulle ha förfest i lägenheten och alla kände på sig att det skulle bli en galen kväll, hade vi rätt?!!

Vi gjorde oss i ordning och började festandet i lägenheten för att sedan ta taxi till stan, vi ville ha en danskväll på XoY och gjorde vad vi kunde för att få in Jenni som inte fyllt 20 än där, men en lönehelg som detta var det omöjligt.. Så vi hamnade till slut på Torget (ett uteställe), alla var väl lite små irriterade på vakter och annat men vi kände att de här blir nog bra ändå, allt blir ju vad man gör det till!!;)
Och bra blev det verkligen, klart över förväntan, vi träffade massa roliga människor, blev bjudna på drinkar och hade väldigt trevlig!! Tiden gick såå fort och det var ju dessutom sommartids-omställning, så när vi hade kommit iväg från Torget var klockan närmare halv fyra, trots det var vi alla sugna på efterfest, såklart!! haha så det fick de bli, vi skulle egentligen till tullen, men vi slutade där vi började, alltså i lägenheten!

En otroligt lyckad kväll!


Jenni fixar mitt hår(A)


Jaaaackiiiiie<3


Girls, girls, girls


Ja vad ska man säga!!;)


Jackan in the taxi!


Mina sötingar<3


J&M


J&L


Nån random kille, Jag och Salle (en av mina gamla klasskompisar!!)








Efterfest!!

Ja detta var några av alla bilder som togs under kvällen, tror nog att det blev nytt rekord i bildtagning under en utekväll men detta får räcka!! haha

Festkvällen slutade i alla fall klocka sex typ!! helt stört!!

På söndagen skulle jag jobba, började 12 så vi hann med ett par timmars sömn iaf!
Men jobbet igår gick trots omständigheterna, superbra, på lunchen jobbade jag med sofie, alltid mysigt! På kvällen kom simon och jobbade med mig, också väldigt trevligt och bra!

Hela helgen var underbart bra, Tack alla inblandade!!

PUSS från Mejlin<3

2 kommentarer:

Arja sa...

Halloj sötnos!
Det är så man "nästan" önskar att man var ung igen hihi när man ser dina bilder. Går man ut nu... kan man ju kännas igen som en "klimakteribomb" förklarar när vi träffas hehe. Sugen på utflykt imorn? skickar sms till din mamma ;O)
kram kram Arja

jackie sa...

Haha, vilka störda och roliga bilder!! Galet lyckad kväll! :D <3<3