tisdag 3 juni 2014

Stolt tjej.

Klockan har passerat tolv, jag hann klart med den stora inlämningen och kände mig till och med riktigt nöjd med den. Att kunna prestera så mycket på så kort tid trodde jag knappt var möjligt. Känner mig därför extra stolt över mig själv och mitt arbete. Att det dessutom kanske var min sista inlämningen någonsin får mig även att tänka tillbaka på dessa tre år, på allt jag och mina klasskompisar gått igenom och lärt oss. Det är så många blandade känslor på en gång. Känner mig mest förvirrad och chockad över var dessa tre år tog vägen samtidigt glad att de har gått så bra och faktiskt varit så himla kul. Ska försöka att stanna upp och njuta av min tillvaro för nu finns det verkligen anledning att fira. Tänkte börja mitt liv som pluggfri med en dejt med min vackra vän Jackie. 





Inga kommentarer: