tisdag 28 februari 2012

Härliga lediga tisdag.

En ledig dag såhär mitt i veckan är fantastiskt. Ledig kanske är att ta i, pluggar ju trots allt, men känslan av att kunna lägga upp dagen som man vill och ta allt som det kommer är helt underbar. Så min lediga dag idag har såklart varit helt i min smak, en mysigfrukost framför ett av mina favoritprogram just nu, nämligen familjen annorlunda. Sedan spenderade jag en ganska ordentlig stund tillsammans med boken stress, kognition och hälsa. Lagade god mat och målade lite. Packat för morgondagen och fixat lite för kvällen. Ja jag har hunnit en hel del idag. Men nu ska jag snart göra mig iordning för att gå ut och äta, Jag, Jackie, Jenni, mamma och Sussi ska nämligen bjuda ut farmor ikväll, hon fick det i födelsedagspresent och nu är det dags, ska bli sååå mysigt.

Take care. Hugs and kisses.

Inga kommentarer: