lördag 18 februari 2012

Fortsätter min minisemester.

Nu har jag precis lämnat min kära Jackie och hoppat på tåget mot nästa stopp på min mini semester, stoppet blir Falkenberg där jag ska till mitt andra hem, ska blir väldigt mysigt, längesen jag var där nu.

Min kväll-natt-dag hos Jackie har varit toppen, vi hade ost, kex och vin kväll igår, vilket var väldigt trevligt och vi bara umgicks och pratade minnen och framtid och planerade lite för vårens händelser.
Idag har vi shoppat en stund och enligt tradition lunchat på Jensens, mycket mysigt. Måste bara påpeka hur underbart väder det var igår, helt otroligt. Jag och Jackie hade ju hoppats på något liknande idag, men det var ju långt ifrån vad vi fick.. Men men hoppas våren kommer snart..

Hoppas ni har en fin helg alla läsare, kul att ni vill följa mitt liv på min blogg. Här kommer lite bilder från mitt stopp i Göteborg.

Inga kommentarer: