söndag 11 december 2011

Update.

Nu tänkte jag dela med mig lite av den härliga kvällen igår. Konserten med Sanna var helt magisk och underbart vacker. Då vi inte sjöng satt man bara och njöt, hon sjunger helt fantastiskt och hennes man spelade super bra, och det var en otroligt härlig stämning. Jag är så glad att jag fick möjligheten att uppleva något sånt här.

Här kommer lite bilder från konserten..









Väldigt härlig konsert som ni säkert förstått..

Efter konserten var det dags för tjejfest i lägenheten. Vi hade en jättekul kväll, med utgång på Franks och efterfest på Trandared, väldigt lyckat!! inte så mycket sömn dock så känner mig väldigt trött just nu.. bilder från kvällen kommer på Jackies blogg, så återkommer om det..

Måste även passa på att säga att det är luciafirande i Målsryd ikväll.. så vi ska dit och titta på detta, ska bli såå mysigt, har ju själv medverkat i luciatåget 6 gånger och det är verkligen jättemysigt. Men nu hinner jag inte med allt så får nöja mig med att titta i år..

hittade denna bild från år 2006..



Allt från mig denna härliga helg.

KRAM

Inga kommentarer: