fredag 9 december 2011

Kaffe. skrivande. målning. oväder.

Kaffe är något som verkligen behövs i dessa tider, till hemtentan för att orka skriva, som värme i denna kalla tid, som smak för att de är gott.



Ja hemtentan är påbörjad och det känns just nu som att jag inte kommer någon stans, men jag hoppas, hoppas att jag snart ska komma in i skrivandet.



Som ett fint komplement till skrivandet har jag beställningar på bokstäver från min första kollektion av märket MalitzaGrace, så när skrivandet går segt är det perfekta sättet för lite avkoppling att jobba med dessa..



Slutligen får man ju inte glömma att julens månad är här och jag älskar den, tyvärr är vädret en katastrof så är väldigt glad att jag kan hålla mig inne i alla fall tills ikväll då jag ska mysa med studiegruppen och äta gott och kolla idol-finalen.



Ha en mysig dag fina läsare. KRAMAR

Inga kommentarer: