lördag 14 maj 2011

Wedding

Idag ska jag gå på bröllop, det ska bli sååå roligt, förberedelserna är i full gång, locka hår, fixa smycken och klänning, måla naglar m.m.

Bröllopet äger rum i Torpa stenhus och festen efteråt är också därute, de hela börjar klockan fyra och timmarna tickar ner, Längtar!!

Jag kommer skriva mer om bröllopet imorgon och lägga ut bilder och så!!

Vill innan jag avslutar bara säga att jag älskar min familj och mina vänner obeskrivligt mycket..
Efter att jag vart borta hela veckan kom jag hem sent igår, då va ingen hemma..
Men efter tio minuter hör jag att mamma, Michael och Elias kommer hem, jag hör Elias från hallen, "Titta Malin har kommit hem" sedan hör jag hur han springer upp för trappan och mot mig jätteglad, slänger sig i mina armar och säger "åh är du hemma, äntligen får jag träffa dig igen" det är verkligen lycka för mig och ett bevis på all kärlek som finns i vår värld, blev verkligen glad och rörd!!



Denna dag kommer bli en dag i kärlekens tecken, kom ihåg att ta hand om er och varandra!



Kärlek från Mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken rolig dag..... Njut och ät och ha trevligt.kram mormor