onsdag 4 maj 2011

Möhippa

Igår hade vi möhippa för vår härliga Tintin, det var min första och de var såå kul!!

Vi började med att kidnappa henne på jobbet vid fyra-tiden..
(här kommer en film från detta, dock lite felvänd men ändå;)



...Sminkade henne ordentligt och klädde henne i "bunny" kläder med öron och allt...







Efter utklädningen åkte vi till Knalleland där första delen skulle äga rum..



Nu skulle hon först hämta nyckeln till sina handklovar i en butik i Knalleland och även hitta en kille som kunde låsa upp åt henne..



Hon hade fått en skylt på magen där de stod, "önska en låt 5kr (jag kan dansa också)"
Uppdraget var nu att gå runt i Knalleland för att samla ihop pengar, det blev väldigt lyckat och man köpte, sånger, kramar, danser och det var jättekul, och hon fick ihop mycket pengar!











När hon hade fått ihop nästan 150 kronor tyckte vi de räckte och då va de dags för nästa del av uppdraget, att göra "Änglahyss" hon skulle nu göra goda gärningar för de pengar hon samlat in, Tintin valde att köpa chokladkaniner och dela ut till de personer som önskat låtar m.m... Bra val som gjorde alla väldigt glada..







Nästa uppdrag va dans, vi skulle gå på ett danspass, har inga bilder från detta med de va också väldigt kul!!

Kvällen avslutades sedan hos Linnea där dom äldre vännerna till Tintin hade grillat och fixat jättegod mat till oss alla, Vi hade även fixat en massör dit som gav Tintin en härlig massage...

Möhippan blev verkligen lyckad och alla hade såå kul och mysigt!!

Nu återstår bara att hitta en klänning till mig till bröllopet som är nästa helg, ska till Göteborg ikväll med mina brudar.. hoppas att jag hitta min klänning där!!

Kärlek från Mig(L)

Inga kommentarer: