fredag 25 april 2014

Energi.

Kom nyss hem, lite senare än planerat men full av energi. Min torsdag har varit bra på många sätt och inleddes med jobb i butiken, sen blev det en stunds optimalt pluggande i solen med en kaffe och lyssnade på ett jätteintressant föredrag om projektledning innan jag åkte för att träffa massa vänner och lyssna på ännu en intressant föreläsning som givit mig väldig många nya tankar. Slutligen åkte jag och Lollen tillsammans hem och när vi sitter i bilen får jag ett sms från Jenni att hon kommit till Borås på kvällen för att överraska och då blev det en sväng dit för att träffa henne och mitt söta kusinbarn Leia. 

Min torsdag har faktiskt innehållt lite av vad man kan kalla det bästa av alla världar, så känns kanon, nu måste jag bara trots all energi försöka sova för ska upp tidigt imon och i helgen blir det full fart. 

Godnatt. Puss. 


Inga kommentarer: