tisdag 16 oktober 2012

Nostalgisk tjejkväll.

När jag var 12 år ringde Tintin till mig och frågade om jag var intresserad av att vara med i en tjejgrupp som hon skulle starta, jag kände dom flesta som skulle vara med och jag sa givetvis att jag självklart ville det.
Vad jag inte visste då var att dessa träffar och härliga samtal skulle få så stor betydelse för mig och vara en så stor del av min uppväxt. Under åren har gruppen förändrats lite med vi har alltid träffats regelbundet. Nu har det redan gått 10 år sedan vi startade, och vi ses fortfarande, vilken känns fantastiskt.
Nu för tiden är vi ett större gäng som ses och vi är både killar och tjejer.
Men just ikväll har det varit lite speciellt därför att ikväll har vi träffats igen, den där lilla tjejgruppen som höll ihop under de där tonårs-åren och det var givetvis väldigt mysigt och nostalgiskt. Tacksam för att just jag haft förmånen att växa upp med så underbara människor runt mig.

Inga kommentarer: