lördag 14 januari 2012

3 veckor senare...

Ja, idag är det tre veckor sedan julafton och vad passar inte bättre då än att fira jul igen, det är nämligen så att vi inte firat jul med mamma och Michael än, eftersom vi var i Falkenberg över julen. Därför är denna dagen planerad för detta. Vi ska faktiskt fira på riktigt med julmat, julgodis och paket. Trots att jag längtar otroligt mycket efter vår och värme så känns det jättemysigt att få fira lite mer jul. Kanske detta kan bero på att jag tyckte att december bara flög förbi och jag hann aldrig riktigt fatta att det var jul fören den var slut.. eller om jag ens fattat de nu..? men jaja, nu ska vi fira jul igen...MYSIGT





Familjen fick i torsdags säga några ord om dagens julfirande och såhär lät det...



Nu ska vi förbereda för kvällen, men innan jag avslutar vill jag även passa på att tacka Emelie, Jenni och Sandra för en supermysig kväll igår(L).

Ha en fortsatt bra helg läsare! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk omman kunde vara med.... Nu ses vi i morgon.Ha en trevlig kväll. Mormor och morfar.