lördag 31 december 2011

Årets sista dag,

2011 har helt klart varit ett givande år. Jag har lärt mig otroligt mycket och känner att jag växt väldigt mycket som människan under detta år. Året har innefattat en mängd underbara händelser med även tråkiga, man skulle kunna säga att jag haft både de värsta och de bästa dagarna i mitt liv under detta året.

Jag tänkte visa lite bilder från året som gått, men av tidsbrist blir det ingen grundläggande genomgång..

Handbolls VM 2011


Formex och Stockholm Januari 2011









David Batras show "Det här var ju tråkigt"





I februari var såklart det stora höjdpunkten vår fjäll-resa till Tännäs, Perfekta resan!!!













Utgång med brudarna i april







Tintin och Hobbes bröllop i maj



Säffle med jackie



maj avslutades sedan med att jag fick körkort!!

Sommaren 2011

Oscar student







Galenskap i Segerstad




Stockholm Juni 2011







Hönö





Tyskland







Vintage-party



Sommaren avslutades sedan med en vecka i Tunisien med Jenni, Helt magiskt bra!











Hösten inleddes sedan med att börja på Högskolan



och September innehöll plugg, men även två turer till Stockholm. En för Formex och en men brudarna.

Hösten har sedan rullat på i en väldig fart och kan inte riktig fatta att året redan är slut...

Men ikväll väntas en härlig nyårsfest och slutligen vill önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!!

PUSS från mig.

Inga kommentarer: