söndag 28 december 2014

Tidsoptimismen.

Man lär sig hela tiden saker om sig själv, det kan vara sådant som fantastiska egenskaper, gåvor och kunskaper. Men det kan även vara sidor hos en själv som är av mer negativ sort. Sidor som man helt enkelt får lära sig att hantera. Vet man bara om att man har dessa sidor kan man lära sig att leva med dem och till slut kanske även tycka dom dem och se dem som positiva. 

En sådan sida hos mig är att jag är tidsoptimist, jag har märkt det mer och mer under åren och vet att det är ett släktdrag. Fick nys om denna artikel som jag såklart var tvungen att läsa, kände så igen mig i det som stod. 

Här är en länk till artikeln, kopiera den och klistra in i sökfältet! Enjoy. 

http://chef.se/laer-dig-aelska-tidsoptimisten/



Får helt enkelt försöka älska denna sidan av mig! för lär få leva med den. 



Inga kommentarer: