måndag 19 maj 2014

Frank Garcia.

Under söndagen var det alltså dags för en heldag med Frank Garcia. Han är från USA och är just nu på turné i Sverige, med ett besök inbokat i lilla Gånghester. Vi började dagen med att göra ett stort och underbart vackert album kallat "la mer". Albumet gick i turkost och var i vintage-stil, vilket passade mig perfekt. Brukar alltid skapa fritt, utan mallar men det var riktigt skönt att bara få följa instruktioner och slippa tänka så mycket. Allt var så sjukt kul och tiden gick läskigt fort. Vi tog en paus vid lunch och gick bort till pizzerian för att köpa goda sallader som min vän Sargon fixade. Efter en snabb-lunch var det dags att göra klart albumet och sedan börja med dagens del två som bestod av en helt underbart tavla. Tavlan var i brunt och precis i min stil. 

Dagen var helt fantastisk på alla sätt och Frank var en helt underbar person och inspiratör. Är såå tacksam för dagen och älskade varje del av den. Ett kreativt liv. Mitt liv. 

Här kommer massa bilder från dagen och allt skapande. I och med mängden bilder så har jag inte kunnat lägga någon tid på redigering. Men enjoy. 































































Inga kommentarer: