torsdag 12 januari 2012

Kompetensutvecklingskartläggning

Det är torsdagen den 12 januari och idag avslutades min första termin på högskolan. Idag redovisade vi vår Kompetensutvecklingskartläggning (troligtvis det längsta ordet jag någonsin kommer att stöta på), redovisningen gick bra och det känns så skönt att den efter 10 veckor nu är avklarad. Fick även veta att jag klarade hemtentan så känns fantastiskt att jag nu kan lägga kursen bakom mig och se fram emot en ny termin som dessutom inleds med kursen rekrytering, som jag tror kan bli hur intressant som helst.

Nu väntar en helg med tjejkväll, "julafton 2" med familjen i Gånghester, mässa i Jönköping och annat mys!
Nästa helg är det även dags för en ny Formex mässa, känns underbart!!

Många kramar från en nöjd tjej.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS från mormor och lycka till med nästa termin.