fredag 7 oktober 2011

höst, helg och härligheter

Nu har hösten kommit på riktigt, de märkte vi igår då regnet öste ner, det är dagar som igår som jag inte förstår hur folk kan säga att dom älskar hösten, visst kan jag hålla med om att en solig höst dag med massa röda och gula löv är otroligt vackert, och visst är det skönt att kunna sitta inne och tända ljus och dricka te, men regn och mörker är inget för mig. Men vi i Sverige ska ju trots allt vara tacksamma för alla våra årstider, men man kunde ju önska att sommaren varade lite längre..

Jag kom också på att det idag är två år sedan jag åkte till Turkiet, och hade en av de bästa veckorna med massa sol och bad, så för att få lite sommar känslor såhär i hösten tänkte ja passande nog bjuda på några bilder därifrån!












Nu är det helg och jag kommer att spendera denna i Falkenberg, på återförsäljarträff med mamma, det ska blir väldigt kul och känns skönt att tänka på annat än skolböcker ett par dagar och bara göra roliga saker och umgås med härligt folk!

hoppas du också får en bra helg och att solen kan titta fram lite..

PUSS&KRAM Malin

1 kommentar:

jackie sa...

Åh, gud vad jag längtar efter en sån resa igen! Underbart hade vi det!! <3