torsdag 15 september 2011

Tjejhelg!!!

Torsdagen är redan här och jag har massor att göra, plugga, packa, laga mat, tvätta, baka osv. anledningen till allt detta är att jag och tjejerna till helgen ska åka till Stockholm, vi var där i juni och hade de så bra att vi faktiskt bestämde oss för att boka en ny helg i september, nu är den helgen här och de känns väldigt overkligt, tiden har gått så fort.. Men nu ska ja i alla fall upp igen Jag, Jackie, Emelie och Sandra för att umgås och ha en fantastiskt helg tillsammans. Girlpower!! vi ska såklart även träffa lollen som nu mera bor där!

Kommer såklart att uppdatera om helgen nästa vecka!

Här är en bild från vår förra resa!!



Kan ju även passa på att berätta att jag och min mamma var på Miljögala igår, det bjöds på en rolig men även intressant show, man fick verkligen miljötänket igång och en bild av dess allvarliga konsekvenser, ja vill därför uppmana alla läsare att tänka igenom va just ni kan göra för att förbättra miljön... ingen kan göra allt, men alla kan göra något!..

Detta var vad jag hann med i bloggande idag, återkommer så fort jag har en stund över!

Mycket kärlek från mig

Inga kommentarer: