onsdag 4 juni 2014

Tisdagens firande.

Som jag skrev tidigare idag började jag veckan och dagens firande med en fika/lunch med fina Jackie. När vi sitter där och har det lugnt och trevligt förgylls vår tillvaro ytterligare då vi får en glad överraskning. Nämligen att vår kära Jenni och hennes Leia kommit till Borås och kommer vara här under min examensvecka. Sådan lycka. Så vi åkte direkt för att möta upp dom. Älskar när vi är samlade. På eftermiddagen ville familjen att jag skulle träffa dom och gå med på bio, så det lyckades jag också klämma in. Vi såg den otecknade versionen av törnrosa, väldigt bra film faktiskt och mysigt att umgås med familjen lite. Firandet fortsatte sedan med att jag, Jackie, jenni och Leia gick till Lollen och Rebecca för tapas och vinkväll. Min examensvecka kunde inte börjat bättre och imorgon blir det mer firande. Men nu måste jag sova. God. natt. puss. 




Inga kommentarer: