torsdag 3 februari 2011

Lycka

Torsdagen är här, och fjällen-resan närmar sig, på lördag åker vi, Lycka!!

Igår besökte Jag, mamma, Elias och Jenni Gekås för lite shopping, eller mycket som de av någon anledning alltid råkar bli där haha.

Tänkte visa er lite bilder på mina inköp



Nya vantar och ny mössa till resan!



Nya skissblock, for design!



Självklart även mina favorit tuggummi!



En nopperborttagare, en helt underbar sak som ja inte ägt tidigare, kan inte förstå varför jag inte köpt en sån här innan, provade min vän Annas för ett tag sen och blev helt såld, så nu köpte jag också en och kläderna blir verkligen som nya<3



Sen hittade jag ju även dessa underbara hörlurar, med diamanter, kunde ju inte låta bli att köpa dom, tur att jag ändå behövde att par nya ;)älskar dom<3



Sen hittade jag denna fina väskan, väldigt färgstark, men perfekt till sommaren tänkte jag.



Ja så här är lite av mina inköp, väldigt nöjd i alla fall, nu ska ja packa lite till sedan ska jag till butiken och jobba lite och ikväll blir det viskan med vännerna

Enjoy your day!// Malin

Inga kommentarer: