måndag 31 januari 2011

Monday.

Ännu en helg har nu gått, som vanligt snabbare än man önskar, denna helg har varit ganska lugn, med handbollsmatcher (på tv), vänner, shopping, besök av mormor och morfar och inte minst David Batras show "Det här va ju tråkigt", Showen var såklart inte alls tråkig utan, hur kul som helst, fast vem hade förväntat sig något annat när det var vår stjärna David som showade;) haha, vi skrattade nästan hela tiden och han läste upp många av alla lappar han samlat under åren och det var verkligen sjukt kul, en oförglömlig kväll!!

Men idag är de måndag igen vilket innebär en ny vecka, och såklart nya möjligheter.
Ikväll kommer jag som vanligt att vara i butiken, blir mysigt.

Jag hoppas att du inte har missat min sida, "My Design", där jag kommer att lägga upp bilder på mycket att det jag har designar, och på inredning och annat kul.


"If you can dream it, you can have it"



kärlek från mig

Inga kommentarer: