tisdag 25 januari 2011

Mitt Januari

Tänkte skriva lite om min månad, det har hänt massa roligt, så kommer absolut inte ta upp allt utan har valt ut vissa saker som varit lite extra.


Den 13:de


Denna kväll var en av dom, då hade vi nämligen vår andra träff med "damlouge"- flickorna, Vi är sju tjejer som har startat en motsvarighet till herrklubb. De är verkligen en supertrevlig idé och vi har haft jättekul båda gångerna, nu återstår det bara att de va som händer nästa gång, alltid lika spännande:)


Den 15:de

Tjejkväll i Göteborg med utgång, mycket rolig kväll, kommer inte skriva så mycket mer om det utan får beskrivas i lite bilder;) En bild säger mer än 1000 ord, you know;) haha



Lollen och Jag <3



Girls Girls Girls



Jenni och Jackie<3





Den 18:de

En otroligt rolig kväll i Scandinavium, vi kollade handbolls VM Sverige-Argentina, Sverige förlorade tyvärr, men upplevelsen var fantastisk, en kväll jag kommer minnas helt otroligt vilken stämning det var och va kul vi hade!! obeskrivligt!!







Detta är en liten liten del av årets början. Men imorgon ska jag i alla fall försöka hinna med ett inlägg från vår helg i Stockholm.

Många kramar från Malin

Inga kommentarer: